.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئيات زمان برگزاري آزمون آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: هفته آینده، دو آزمون بزرگ برگزار می شود که در طول تاریخ آموزش و پرورش، بی سابقه بوده است.

حمید رضا حاجی بابایی در بازدید از محل آزمون مرحله نهایی ورودی مقطع راهنمایی استعدادهای درخشان در مدرسه الغدیر تهران در گفتگو با خبرنگار ما افزود: صبح جمعه هفته آینده، 21 هزار نفر از فرهنگیان، در آزمون انتخابی اعزام به خارج از کشور و تدریس در مدارس آنجا شرکت می کنند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بعد از ظهر هفتم خرداد، 638 هزار نفر در آزمون استخدامی این وزارتخانه شرکت می کنند که از میان آن ها 40 هزار نفر در سراسر کشور انتخاب می شوند.

حاجی بابایی افزود: این افراد در رشته های گوناگون شرکت می کنند، به نحوی که فقط نخبگان می توانند ورود پیدا کنند.

وی با بیان این که از هر 17 نفر، یک نفر می تواند به استخدام آموزش و پرورش در بیاید، گفت: جایگاه آموزش و پرورش به سرعت در حال ترقی است.

حاجی بابایی گفت: حق آموزش و پرورش هم همین است که برترین ها برای تدریس و شکل دادن زیرساخت تولیدات علمی حضور داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که نیروها کیفی تر انتخاب شوند، ضمن اینکه همه کسانی که امروز در آموزش و پرورش فعالیت می کنند، از این کیفیت برخوردارند.

حاجی بابایی گفت: در سه ماه نخست امسال، هفت آزمون در آموزش و پرورش برگزار شد و نخستین بار این آزمون ها را مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش برگزار کرد.

وی به آزمون سمپاد سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته، این آزمون به سازمان سنجش وزارت علوم واگذار شد اما از بهمن سال گذشته با آغاز فعالیت مرکز آزمون وزارت آموزش و پرورش، از این پس آزمون های آموزش و پرورش از جمله آزمون بی سابقه ای که هفته آینده انجام می شود، در این مرکز برگزار خواهد شد.

حاجی بابایی گفت: ضمن آنکه تمام آزمون های خود را در این مرکز انجام می دهیم، آمادگی داریم، آزمونهای بزرگ وزارتخانه ها و نهادهای دیگر را هم در این مرکز سنجش انجام دهیم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا تشکیل این مرکز نوعی موازی کاری با سازمان سنجش کل کشور محسوب نمی شود؟ افزود: ما کار وزارتخانه خودمان را انجام می دهیم و قبلا این کار را به دیگران واگذار می کردیم.

حاجی بابایی گفت: وزارت آموزش و پرورش با 13 میلیون دانش آموز و یک میلیون کارمند، بزرگترین وزارتخانه محسوب می شود که باید قدرتمندترین سنجش و مرکز آن را در اختیار داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

elnaz 18 ارديبهشت 1391
زمان ازمون کی است؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.